IT'S NOT ENOUGH WORDS FOR IDIOTS LIKE THOSE

Asså fy i helvete vad arg jag är!!!!!!!!! Tror ni int att min mobil lyckas bli stulen idag eller på gymnasie mässan, joh för det är ju några egoistiska idiotjävlar som inte har pengar att skaffa sej egna mobiltelefoner! fan vad arg jag blir!! Det är as mycket grejer som blovit stulet påå skolan nu på sista tiden och det är fan inte kul. Förhoppningsvis så är det inga stylister eller frisörer utan troligen några från dom andra inriktningarna. Asså männsikorna kan ju gå och skaffa sej ett eget liv ist för at försörja sej på andras fgs! Helvete vad arg jag blir! Förhoppningsvis är mamma snäll och åker med mej till mediamarkt och klper en ny, skiter om jag får betala den sen, bara jag får en telefon!!

Kommentarer
Postat av: SARA

asså människor är helt dumma i huvet idag jue :O

2009-10-14 @ 20:31:00
URL: http://alittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0