ZzZzZZzZZzz



Nu är det på tiden och det är illa. har inte skrivit sen i helgen när det nu var om inte ännu längre bort. Anledningen till det är för att jag just nu blir dötrött reden halv åtta på kvällen och det har att göra med hur jag äter. Så här illa är det, Jag äter nått jätte litet till frukost klockan halv sju, halv 12 äter jag ganska mycket lunch för man är vrålhungrig, sen äter jag itne nånting alls förens 6-7 på kvällen och då äter jag också mycket för att jag är jätte hungrig och inte har ätit sen 6 timmar. inte det minsta bra för humöret och energin.

Idag i skolan har vi haft lite små saker och jag hade min första riktiga kund, i brynfärgning. Ganska kul men också lite läskigt. Efter skolan skulle jag gått till maria gården men hade för mycket att göra så gjorde aldrig de. ist höll jag på att pyssla med ett smycke som jag tar kort på imorgon tror jag. Har svart att hinna med på mårnarna för jag oftast har så bråttom men ska försöka. Man vill ju itne ta kort när man kommer hem från skolan heller fö då är man inte som vakrats. aja nu ska jag faktiskt sova. god natt!♣

Kommentarer
Postat av: Jennsan

åh vad fin bild"

2009-10-07 @ 11:46:03
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0