ASCARONTHENOSE

Nej usch vilken blogg torka jag har. Jag har inget kul att skriva om eller visa. Mina kläd val är inte vidare uppdaterade och i skolan gör jag inget kul att skriva om. Måste ta och skärpa mej. Men lite nya kläder brukar alltid funka så det kasnke blir stockholm med mamma i helgen. Hoppas!! För att prata om dagen så körde vi lite make på treorna och gjorde clean beauty make (vardagsmake med skuggor). Gick inte alls bra tycker jag. Sen hända andra kul saker som förlängde livet litegrann. Nu blire idol och ost och kex! jumi. Imorgon har vi frilufs dag och det blir orgentering i rocklundaspåret. Hoppas på bra väder för jag och jennie ska springa! höhö. aja xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0