BEVELY HILLS



Hej hopp! Sitter pigg och pigg vi datorn och är rastlös. Väntar på idol ju och igentligen borde jag plugga men nej. Idag hade vi ju frilufts dag och det gick verklgen åt helvete med orienteringen. Riktigt jävla pinsamt för jag och Jenny kom dit i springkläder och var jättetaggade och så. Sen när vi väl börja springa och leta efter kontroller så va vi helt lost. När man springen så kommer man ju fortare dit än man tror och det tänkte inte vi på så vi va helt ute och cykla. Letade efter vissa kontroller i en kvart, tjugiminuter och det är kattastof. Men vi sprang hela tiden så det va ju bra träning iaf. Nästa varv med en ny karta så hittade vi alla direkt och var mycket nogrannere och gick mer. Vi kom typ sist av alla på grund av första rundan som tog oss 1.5 timme. Säg inget, jag vet, det är kasst!

Åkte iaf direkt hem efte, duschade, lagade mat, och till sist sov jag från halv 3 till halv sex. Antar att jag kommer ha lite svårt att sova ikväll men det är skit samma. Nu blir det idol. xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jag och jessica virrade bort oss och hamnade helt jävla lost! Helt plötsligt var vi på en stor äng sen gick vi över tre fotbollsplaner.

2009-09-30 @ 22:04:27
URL: http://alliee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0