MORNING FIRE


1-2. Ninja.

Hon får stå för bilderna på snackat om vad som gjordes igår kväll. Jag kan ju börja med att när jag kom hem från sjungandes så såg mitt rum helt kaos ut. Det har gjort det ett tag men nu var det verkligen illa. Amanda va med men åkte sedan hem och Ina kom. Fixade och trixade och gick sen ut en bit vid skolan och fotade lite i väntan på bussen. Det vart en 400 bilder så har suttit hela dagen idag(söndag) och renstat ochfixat. Men nu har jag iaf några bilder på lager ett tag till;)Iaf så åkte vi med bussen in till stan, bussen va helt proppad. tänk om vi hade krockat, alla hade typ vart helt mosade. Haha den tanken glömmer vi. På stan gick vi runt lite, pratade och tog oss till centrum kyrakan där våran gammla lärare sjung i gospel kör. Gud vad häligt det är alltså! Man blir så glad av att både lyssna och kolla på det. Med glädje i kroppen gick vi vidare till koparlundsgymnasiet då kroppen påvägen fylldes med massor av kyla också. Väl inne så träffade vi Amanda, Linn och Evelina där. Det var alltså därför vi gick dit för dom hade nån utställning. Max, Bedde, Rebecca och Fredrik var också där. När klockan började närma sej nio så gick vi in till stan och satte oss på subway och käkade. Vasa ar målet efter lite mat i magen och där spelade ban och vi kollade på fakirer som jonglerade med eld. Kvart i elva gick bussen hem och jag skyndade mej ner i sängen så fort jag kunde.

Det vart mycket sakt den här gången. Nu ska jag kika one three hill och sen top modell och sen fortsätter jag kasnke med lite bilder(; xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0