TO MANY WORDS



1-2. En fantasi make av Jenny. Knallgrön och knallblå ögonskugga. Röd skarp rouge på undre delan av kinbener och rosa rouge på kind benet. Blekta läppar och vita fransar. Jag gillar't

Som ni ser stod det make-up på schemat idag, men det kommer vi till sen. Vill bara säga hur otroligt obehagligt det va idag när jag vaknade. Jag började med att ställa klockan på kavrt i sex för jag skulle duscha. Klockan ringde och jag steg upp ur min ursköna säng. Tänker hoppas det är sol. Öppnar dörren och det är kolsvart. Sådär mörkt som det är på vintern när man går till skolan. Det låter inte särskilt obehagligt men tanarna började snörra och fan va livet går fort. Nyss var det sommar och solen gick inte ner för ens klockan 2 på natten. Vi njöt av sommar med grillkvällar och annat mys. Å så va vintern här liksom. Snart kommer löven falla ner och vi går i stora halsdukar och mössor. Sen faller snön och sen kommer löven igen, och vi går ut 1an. Shit va skrämmande fort allt går och kommer att gå. När man va liten känndes ju åren som en evighet.

Aja, det där har ni hörst några gånger från mej. Nu över till dagen. Vi började med lite små saker som att kolla på nagel och smink filmer. Efter lunch fortsatte vi med maken men eftersom vi inte hade sån lång tid på oss så han bara Jenny göra på mej så jag ska göra på henne imorgon. Det var fetsminket och första gången med dom skuggorna så jag tycker det gick riktigt braa för henne! Hon gjorde sminkningen men endel idéer kom från både henne och mej. Hoppas jag inte har slut på idéer imorgon bara. När jag kom hem tjockade sjukt mkt m&m's som jag fick från underbaringarna till päron. Men nu har jag ätit för mkt så jag mår illa. Aja, ska plugga och måla naglarna. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0