I TURN MY LIGHTS ON FOR YOU



1-2. Kofta, *ur garderoben*. Örhängen, gina. Svarta nylonstrumpor, Svart kjol/tubtopplinne och korall färgad tee. Om ni ville veta(;

tjabatjena, härvare egobilder som gällde men de dör vi inte av(; Sitter nu med stressen i mej för jag vill kolla på systrar i jeans. Jag har då spelat in de men endå. Samtidigt känns det som att det finns värre saker att igentligen stressa öve, som tex alla 6 lexor som jag har tills på fredag och fredagen därpå typ. Men det är andra bullar de. Skolan idag har vart riktigt great och det har stått make på schemat idag igen. Det blev känndis make och jag sminkade Jenny till Hayden Pannitere eller hur det stavas. Hon är lite kil henne på riktigt så det artingen jätte stor utmaning. Tyckte det nästan vart lite för tråkigt för jag inte kunde utveckla sminket eftersom det skulle likna nått som hon hade på sej. Men men, min fantasi få släppas ut andra gånger, bättre att spara på den antar jag. Föresten har jag bild på det men jag är inte jätte öjd med det så om ni VERKLIGEN vill se bild så hojta till.

Efter skolan idag träffade jag föresten Amanda, gick runt på stan en stund sen åkte vi hem till mariagården, haha, och ummgådes med människor där. Det känns verkligen som ett andra hem. Jag skulle kunna se ut hur jag vill och vara hur jag vill utan att man blir riktigt dömd. Nej nu ska jag komma med ett inlägg till sen slaggas det i min musiga säng som jag längtat efter hela dagen. Ha en bra dag imorgon medans jag har hårstyling på schemat! xoxo♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0