FÖR HUNDAR SOM OSS



Nöter Håkan som vanligt och stressar på lite för jag har 4 min på mej att skriva det är inlägget. Tänkte bara nämna lite om gårdagskvällen med Amanda. Åkte in till henne vid åtta. Gick till stan och tog bussen till gryta och mötte upp Jessica och hennes tjejkompisar och sen cycklade vi till nån lokal där det var ett lass med människor. Men bara enfter en timme eller så, så drog vi vidare till stan och stog på gatan och knarkade Håkan med Tea. Ingen annan gillade typ, förutom jag Amanda och Tea som vet vad musik är. höhö. Väl inne i stan slutade vi kvällen med att köpa subway jag och amanda och gå hem till henne och käka. Sen sovdes det gott(; Nu har jag en minut kvar´, och nu ingen alls, så vi höres imorgon för imorn har jag make så förhoppningsvis har jag nått kul att komma med. xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Jennsan

åh vad fin bild!

2009-09-28 @ 13:26:02
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0