SOME PEOPLE WHANT IT ALL



Sömnig som jag är så anstränger jag emj endå emd ett litet stackars inlägg. Riktigt trött är jag och därför borde jag sova emn ist sitter jag här. För att få några ord om dagen skrivna så kan jag säga att vi hade hårstyling på schemat idag och vi fick ha vår nya lärare som va bra! Dagen handlade mäst om grunder som shamponering, föntkninger, tupering och styling. gjorde en rockig rufsig frills på jenny som jag är helt nöjd med, har bild så kan visa om nån begärt! Efter en energifylls och skrattretande skoldag somd enna trskade jag till stan med jenny coh till station för *avsked*, haha ses ju inte i skolan för ens på måndag så. If så åkte jag ehm coh packade och lite sånt tills imorgon men ha inte ens börjat med kläderna och de. aja, för göras imogon bitti.

Iaf, så drar jag ner tills kåne med skytte gänget för Junior SM. Jag är ganska otränad och har itne alls höga krav vilket förhoppningsvis leder till en onervös jag och höga resultat. Kommer vara där tills på söndag kväll men jag har intenet med mej så ni kanske får höra lite av mej i värsta fall. Nu väntar sängen! xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är också jättetrött!

2009-09-10 @ 09:59:55
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa bild på det:)

2009-09-10 @ 18:21:10
Postat av: Moa

Gud vad jag gillar bilden!

2009-09-13 @ 17:39:28
URL: http://moaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0