VAR ÄR DEN DÄR REGNBÅGEN


Sitter just nu vid brors dator för att utnytja hans älskovärda spotify som jag inte har på min dator. Håkan, håkan, håkan i stora mängder!! love it. Anledningen till NYC bilden är för att jag just nu sitter och jobbar med vår engelska läxa som ska vara klar vecka 44. Vi ska hitta den billigaste resan till NYC med flyg, hotell och atraktioner. En tävling är det alltså. Super kul! Det har ni bevis på med tanke på att jag börjar jobba med det redan nu. Det är roligt ockås att kolla hur mycket saker kostar därborta och saker man kan åka och kolla på liksom. Ikväll vet jag inte vad som händer, ville träffa tjejorna men få som är lediga och party humöret är inte på topp. Så får se om det bara blir hemma kväll kanske. Nu ska jag fortsätta med engelskan och Håkan så hörs vi nästa gång jag har nått kul att komma med. Imorgon är jag inte hemma på hela dagen tror jag. xoxo♣

Om någon vet nått man kan besöka i New York så kan ni gäna skrika till för jag vet inte så mkt om vad som finns där!


Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken rolig uppgift!

berätta gärna sen vad du kom fram till. vore nice att veta hur billigt man kan resa dit :)

2009-09-06 @ 14:13:34
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0