YOURE WORDS BY THE NIGHT



Har eldat upp köket men det gör inget för jag har Håkan. Nejdå, men jag va duktig och stod för maten här hemma idag så cookade på som fan med kärleken, håkan. Har också gjort klart mitt svenska arbete som fick handla om Håkan också. Skrev lite kort om hans musik och sånt och så fick ett stycke från Kär i en ängel följa med. Har igentligen lite fler läxor men lyckades bara göra 2 av 6. Lyckat men bättre än ingenting. Jag har faktiskt inte så mkt att komma med idag. Vi hade vanlig skoldag och allt de där. Imorgon däremot har vi skolfoto och jah, det ska ju bli spenande. Vi har det näst sist av alla på skolan. Tjugo över 10 typ men endå. Aja, Ja ska sova tidigt idag för jag va jätte trött imorse. xoxo♣



Du kanske tycker jag verkat borta i tankar
det kanske stämmer
som om jag hade nåt bättre för mig
som om jag inte lyssnade längre
och det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel
Hur kan det va snöflingor i april,
hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget
och nu går hon runt här inne i huvudet
och jag går mot henne vart jag än går

Kommentarer
Postat av: Jennsan

vilken fin tapet!

2009-09-26 @ 22:50:14
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0