ESTOCOLMO
















Idag har jag spenaderat hela tiden efter 13.00 tillsammans med Caroline i Stockholm. Även Ina och Linn befann sej i Stockholm men vi valde att inte gå tillsammans för att det inte skulla ta för lång tid och dom andra två rika brudarna ägde en aning mer pengar att shoppa för än vad jag och Caroline gjorde, derför tog vi det lite chill och gjoder det till en liten mysigare dag ist för en stressig dag. Mucho bien! När vi var i Stockholm vart jag och Caroline även intevjuade av koreansk tv. Det handlade om hur vi i Sverige har vår sexualkunskap i skolan och hur vi ser på abort. Det var en experiens(svenska?!) i sig. Dagen var iaf finnemang och jag handlade en vår jacka och ett par solbrillor och är osäker på båda två av olika andledningar. Men jag ska ju trotts allt till Stockholm på praktik på måndag. Får bli att bya/lämna tillbaka då.

Igår var jag även och lämnade min dator hos Alex som var snäll och hjälpte mig att ta bort virus på datorn. Gick finnemang! Så nu är den hemma och utan virus. Vilket betyder att jag kan ladda över bilder utan att oroa mej över om dom blir smittade av visrus. (Y) Nu blire sängen för imorgon ska jag bli pumpad, som dom sägar i the sims 3. Höhöh. Allstå jag ska träna gym med Linnsan. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0