Z



Nu kryper jag snart ner i sängen och somnar av att bara låta ögonlocken falla ner. Är jäkligt trött efter långa dagar, mkt träning, sena kvällar och tidiga morgonar. Det sliter vill jag lova! Jag är också en person som behöver mkt sömn för att inte bli dödstrött. Men nu är det helg och jag ska sooooooooooooova!!

Tro det eller ej men jag gav mig faktiskt på lite plugg när jag kom hem från skolan. Det går lite framåt i min engelska uppsats faktiskt för ät klar med inledningen som jag iof sej kommer behöva skiva om lite sen. Men det går frammåt åt minstånde. Fick dock inte så mkt gjort här hemma för att jag diskuterade tankar och frågor om saken med syster. Men det var också bra!

Har varit ute och småfotat lite i ststa minnuten innan solen gick ner, med ina. Bilder får komma imorgon eller så men just får ni bara ett litet smakprov at en vårhimmel. Gotnatt! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0