DRAMA



Vaknade skönt imorse till kvittrande fåglar och solsken genom persienerna. Underbar start på dagen! Solen skiner än så länge och peppar, peppar, att den ska fortsätta skina under dagen. Jag börjar inte skolan för ens klockan ett och då ska vi ta skolfoto. Har ingen aning om vilka kläder jag ska ha, byter kläder var femteminnut nu för att tappert bestämma mig vilka jag ska ha. Jag har typ inga kläder att använda för alla är redan så använda så man tröttna på dem. Intme roligt! Men kommer troligen kasta på mig nått fem minuter innan bussen går och vara jätte stressad när jag haft en timme på mig att bestämma mig. Men men, det blir som det blir. Det är ju trotts allt bara ett skolfoto! Nu ska jag fortsätta att prova samma kläder om och om igen, det är typiskt mig, och sen drar jag mig mot stan och möter Antwownia innan vi drar oss till skolan. Två och en halv månad sen jag var där och nu ska man tillbaka, till käraste Råby...... XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0