1+1=1




Tjabatjabba!
Veckan har vart lång och seg, prov har jag haft och det har ställt till det rejält i huvet på mej. Mycket stress och jobbigheter. Skolan är inte den bästa just nu men har ju mina underbara vänner iaf. Jag skulle haft studiedag i tisdag vilket hade underlättat extremt  eftersom jag ligger efter en hel del i kärnämnena. Men i ställer var jag på praktiken, fast får en ledig dag någon annan dag ist.

I torsdags skulle jag först bara ta en fika med sara och amanda, vilket sen ledde till att jag och amanda satte oss på cornettobar och åt mat till klockan åtta. Jätte mysigt och skönt. Igår däremot träffade jag rebecca hos henne och vi kikade film och lite sånt. Var supernära på att missa skultuna bussen för att nattbussen var seg, dock han jag endå!

Idag ska jag verklgen ta mej i kragen och plugga lite, städa och sluta äta massa onyttigt, får se hur det går vill jag lova! Ikväll ska jag hitta på nått med rebecca och carro och imorgon blir det allhjärtansdag firande med minna singeltjejor. Nu fick ni veta hela min vecka! Nu-Matte. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0