LOVELOVELOVE



bejbbejbbejb!!! Det har står nu i mitt rum  och väntar på helgen för då får den lite fotopappaer och färg grejer och sen har den sluta sova för gott! Är oerhört lycklig över att den är mmin och den var menad att vara min också för den delen!

Här kommer historian som ligger bakom den.
Jag har nämt ett antal gånger för alex i klassen att jag vill ha en Polaroid kamera och ja har kikat massor med gånger på tradera och så efter en. Iaf så var hon på loppas och hjälpa hennes pappa med nått och fick syn på denna. Hon tänkte köpa dn själv men smsade mej ist och frågade om det inte vra jag som sa att jag ville ha en sån kamera, och jovist vare så! 10 kronor gav hon för den coh jag gav henne de. Helt wondefull. När jag öppnade den så verkar den funka och han sa att den skulle de också. så det är bara att vänta och se. ska till en foto affär i helgen så nån får hjälpa mej med hur den fungerar. Jag blir överlycklig om den funkar. Då kommer det hänga massor med snygga bilder på minna väggar han jag ju säga! Nej nu ska jag sova efter en lång dag på praktiken. xoxo

Kommentarer
Postat av: Andreas

Finns nog inget bättre än en polaroid kamera, och 10 kr för den. Grattis måste man säga haha.

2010-02-06 @ 12:34:40
URL: http://vasaa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja det har jag gjort. Esch, går bara man vill. Fick nämligen en idag från min låtsas farbror! Så nu är det dags att skaffa lite saker så jag kan fota med den!

2010-02-07 @ 18:30:17
URL: http://vasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0