EN SÅNG FÖR MEJ MED ÅNGEST



Asså snacka om att jag har västa ångesten nu. Jag vill ha mitt långa hår tbx, långt och tjockt vare och så klippte jag av det. Jag ångrar inte att jag har haft det kort men till sommaren vill jag verkligen att det ska växa som ogräs så jag får det tbx. Men antar att man inte alltid kan få som man vill, men ska låta det växa ut iaf. Så får vi se vad jag gör med färgen mot sommaren. Men ah, är nog inne i någon liten period som snart går bort. I hope!

Denna dag har jag iaf fått lite gjort. Bröjade iaf med att kolla på victoria secret show som jag spelat in för jag inte kunde kolla på de när det gick. Dock tycker jag nog att förra årets show var bättre. Men iaf, samtidigt som jag hade alla smala snygga kroppar mitt framför näsan, så sitter jag är käkar kakor. Haha kommer inte på mej förens efteråt. Det är ju när man har målet framförsej man inte ska äta. haha jag lyckas alltid. Har också lyssnat på S club 7 och städat. Det var dubbelt så mkt roligare! nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer några av tjejerna. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0