KVAR i NÅTT JAG LÄMNAT

Sitter i sängen och lyssnar på underbara melissa horn. Bara för bra! I sängen har jag suttit hela dagen, och datorn har vart på hela dagen. Har också försökt mej på gitarren i en timme eller så men det slutade inte så bra. En sur louise gick tbx och ställde gitarren i stället, och gick och åt tårta från igår ist. Not good! Nästa gång ska jag försöka mej på keyborden ist. Vi får se hur det slutar.

Är också just nu välldigt irreterad på att jag aldrig kan ta tag i saker utan att någon måste tjata på mej. Det är typ att när någon tjatar på mej blir jag skit ireterad på den, typ mamma eller pappa, men jag gör det till slut och då går det över. När dom inte tjatar då får man inget gjort och när man känner att nu behöver jag verkligen göra det för jag bara skjuter upp på det så blir man ist  irreterad på att dom inte tjatar eftersom man vet att enda sättet att få det gjort på är om dom tjatar. Unvecklat och illa det där. Men men, ska käka nu och sen kanska kolla film med familjen eller nått. Syster åker ju till Australien i en månad imorgon så. Hoppas hon fasnar där så man kan komma och spendera sommrarna där i fortsättningen. haha. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0