HEY, I GOT SOME NEW SHOES





Tog mig in till stan mer mamma idag för att kika på nå sängbord och skor. Nått sängbord vart det inte men tre par skor tog pengar av plånboken. Hade sån jäkla beslutångest att om någon gjort nått irreterande hade jag nästan börjat tjura för att minna kännslor var så starke för beslutet och deprimerad vart jag av det. Men löste sig tillslut gjorde de när jag tog alla tre som jag ville ha. Mina gammla kängor var trsiga så kunde lämna in dem och få pengarna tillbaka fast jag inte hade kvittot. Men hade haft dem sen i höstas och dem gick sönder i vintras. Sulan sprack så alls ny kom in. Iaf så gjorde det att jag med lite hjälp av mamma hade råd att köpa alla även om jag ist gick hem med ångest för att mina lön pengar tog slut. Life is life! Bra blev det iaf till slut! Fick även övningskära hem vilket gjorde dagen ännu bättre! Börjar bli riktigt bra på att köra bil så det känns ju lovade med körkort när jag fyller 18. I december dock, vilket gör att det blir en lång väntetid.... Ska fortsätt att dunka musik. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0