HAND FUL OF NOTHING


En oldis från när linn amanda och den sovade eve sov över.

Sitter i sängen efter en tuff dag, vi hade spinning på idrotten så jag var helt slutkörd efter. Sen fick jag stå ute och vänta på bussen i en halv timme för att jag typ kollat fel i tabellen och så var den 10 minuter försenad. Så jag frös ordentliget efter att först varit varm och sen ut i kylan. Sen så glömde jag att trycka när jag skulle hoppa av så fick hoppa av i centrum och gå är ifrån vilket är typ 300 meter mer men det gör sin skillnad när man är trött och fyssen.

Har lyxat till det mitt i viktväktar sesången och vi proppade i oss massor mked våfflor, Yummi! Ska nu lägga mej och kika på en film som väntas vara bra, flickan från ovan heter den. Imorgon kommer tjejerna över hit och det blir midag, häligt häligt. Skolan som väntas imorgon blir dock inte lika kul... xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0