IT IS ALL NEWS







1. Solo 200. 2. Gina 199, Lindex 149. 3. Skolan, 10. Hm, 49. 4. Make up store.

Nu så, ett inlägg efter en månad, här snackar vi uppdatering! Andledningen till att jag har slutata upp daterat är för att jag är rädd att jag fått virus på datorn och är jätte rädd att smitta ner alla minna bilder som jag har på en usb hårddisk, skulle det händra så skulle jag bli galen. Så nu när jag endå gjordt det, dock la jag aldrig över bilderna på datorn utan jobbar direkt in på disken, så hoppas jag att jag inte fått virus, och vem vet jag kanske inte ens har virus på datan. En annan andledning är också att jag har praktik, och då kan man inte visa kläder eller nått sånt och heller inte makeup eftersom jag sminkar mej därborta och då är det fult och slitet när jag kommer hem. Dock ska jag försöka bättra mej resten av veckodagarna.

Iaf, här kommer lite nyheter från senaste månaden och även månaderna. Vissa makeup grejer har jag fått, vissa förtjänat och andra köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0