P 1.



Här är bilder från typ första dagen tror jag. Man tar ju lite extra många första dagen eftersom allt är så nytt.

När vi kom fram till G.C så möttes vi av en klarblåhimmmel och strålande sol, på ena sidan av himmlen. På andra sidan befann sig börka låga regn måln som inte var så upppiggande. Men som tur var så kom dom aldrig ut till kusten ordentligt, utan det vart bara lite duggregn och mulet. Hotellet var jätte fint och helt nyrenoverat och Puertorico i sig var också fint men VÄLDIGT turistigt vilket inte är min favorit men jag ska ju inte bo där så en vecka semester överlevde jag gott och väl med den miljön.

Det första vi gjorde när vi kom dit var att gå ner till stranden och bada, dock var det bara jag som  bada, höhö, men det var iaf skönt att få det gjort;) Hum, kan ju säga att det gick en murad "trotoar" runt berget som precis vid vattnet som man kunde ta sig till andra stränder genom, och även ta en joggingrunda på. Ah, sen får bilderna berätta reseten!
xoxo
Fler bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0