SKIP-BO



Jag har predicis suttit och spelat detta nya kortspel Skip-bo som vi köpte idag för att ha med oss till Gran Canaria som börjar närma sig btw. Det är typ ett jätte roligt kortspel för man måste tänka smart, och det är jag bra på! höhö.... Men jag vann faktiskt över min mamma som är spel fantast vilket faktiskt gör mig ganska smart.

Jag och mamma åkte till kusin på kalas idag och innan vi hamna där åkte vi förbi Erikslund och gjorde lite syndarshopping. Övningskörde faktiskt hem, vilket jag inte gjort sen första snön, och det gick bättre än vissa saker gått innan, fast jag har haft värsta uppehållet. Jag ser ljuset i körkort när jag fyller 18!

Nu ska jag äta mina nybakta bröd och ta mitt nyköpta te och sätta mig i sängen och kolla film. Imorgon väntas pluggande och träning vilket gör att jag ska flytta söndagsmyset till ikväll ist. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0