DAG 11 - NK

Bara för att ha skrivit något från varje dag sen jag kom hit, så måste jag även skriva om gårdagen. Jag har inga bilder eller roliga historier att berätta om men jag har dagen i helhet. Vi vaknade tidigt. Jag gick ut och gick i den underbara lant miljön. Senare drog vi in till stan och jag och tjejerna gick på stan och väntade på att Malin och Jonas skulle bli klara med ett möte. Klockan 15.00 började jag jobba på Fresta tillsammans med en jätte snäll tjej. Gjorde ett antal mjukglassar och endast en blev riktigt snygg. Ev. två, men då fick jag lov att doppa den i strussel så den blev inte lika fin då... Klockan 19.00 slutade jag och tog bussen hem typ då. Satt med ett leende på läpparna och musik i öronen och njöt av den mysiga bussturen och att dagen varit så bra. På kvällen åt vi grillad hamburgare med Jonas brors familj och en till familj. Inge ketchup elelr hamburgedressing var det som gällde utan det ersattes med salsa och guacamole, vilket var svingott. Har aldrig ätit det förut men det var jätte gott! I säng hoppade vi sen för att dagen efter var det en lång dag på kålmården som gällde! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0