Jobb(:

Får lov att sitta vid brors dator så har inga bilder=) gick upp 9 och duschade sen vixade jag mej och va klar typ kvart över tio, ochy ska in till stan halv tolv. känndes som att jag satte klockan lite för tidigt för nu har man verkligen inget att göra. skulle ha åkt buss dit men eftrsom bussanrna går men typ 2.5 timmes mellanrum nu på en söndag så får pappa skjussa in mej annars hade jag kommit för sent. Börjar 12 men vet inte när jag slutar. troligen när stan stänger så jag hinner nog inte  till gina och köpa minna jeans:( men det får bli imorn eller nått ist för jag måste ju kolla in rean;D hoppas det finns nått fint. aja ska sätta mej vid tvn nu ist och fördröja tiden. så typsikt att det ska gå så sakta när man vill att det ska gå fort. hörs sen, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0