NO FUNN AT ALL




Sista dagen i skolan på den första veckan är nu avklarad, även hela första veckan är av klarad. Känns okej och skänt med lite helg men jag längtar lite tills på måndag då vi har första riktiga make-upen, så det ska bli super spännanade! Denna dagen av skolan va en riktig skol dag emd riktiga lektioner. Vi började med en ganska seg svenska lektion i 2 timmar, sen diagnos i matte och lunch och till sist vart det en kort engelska för lite information och glosor och sen fick vi sluta halv två. Hur skönt kan de bli! Kikade runt på stan tills jag tog bussen hem, ofc.

Halv fem tog jag bussen tilbaks till stan med lisa för att se på bio. Det va det hon fick av mej i 6 års present. Ice age 3 vart det och den dör. 1an och 2an va mycket bätte. Hem i spöregns sen då och nu sitter jag här och nördar mej. Ska slagga ganska tidigt för imorgon drar jag til sthlm klockan 7. sovmorgon!!!-.- aja ha en bra regnig dag imorgon och vi hörs! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0