The City.

Har suttit hela kvällen och kollat på the city, såg första avsnittet typ för 3 veckor sen eller nått, kommer inte ihåg. men iaf sen har jag inte haft tid att kolla på det men så nu tog jag mej den tiden och gud va bra det är. snacka om att serien ger mej bomber av insperation. jag börjar nästa bli osäker om jag vill flytta till L.A eller New York men får se hur jag gör i framtiden. jag vill va på båda ställena samtidigt jue! men L.A ska jag kämpta mitt hårdaste till.  Måste visa några skit snygga skor från serien också som jag hittat. gud va jag är avis!

Hela eftermiddagen har gått åt till att kollat på tv och suttit vid datorn, då jag igentligen borde plugga eftersom vi har matte prov imorg, och jag borde också städat åt mårten. men aja det gör jag imorn innan jag åker på lägret. japp, jag ska på konf läger imorgon och kommer va borta hela helgen så det kommer itne bli nå inlägg men jag berättar mer om helgen när jag kommit hem. hinner nog med att trycka in ett inlägg imorgon efter skolan också. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0