@ KRETA

nu sitter jag och beccan pa ett internet cafe i chania, en storstad 4 kilometer fron varan lilla by. skit haligt vader ar det, idag har det varit uppot 40 grader varmt och vi har legat och stekt vid polen hela dagen so jag klagar inte det minsta. dock har jag brant mej pa rumpan och lite i fejan men jag ska inte pasta att jag inte ar brun for det ar jag, tyvar ar rebecca nogot brrunare men det ar smallar man for ta. hoteller ar super fint och jag och beccan fick rumet medans hennes paron sover pa tva soffor. skuldkannslor men skont. byn vi bor i ar jette mysig och har tre super herliga stender och lite drag ar det da allt pa kvallarna. sjalva stor staden chania ar underbart vacker. jag ar sjukt farsinerad. det ar bade mycket befolkade gator och sant, samtidigt som nar man gar in bland sma gatorna sa ar det jette fina hus och tranga gator, dom har skit fina kyrkor och efter vattnet ligger det fina resturanger och och nattklubbar. allt ar mycket battre an forventat.

en sa lange har vi legat pa stranden a stekt och vid polen, igar var vi i chania och at pa en sjukt fin resturang, obeskrivligt verklegen och ni far massor med bilder nar vi ar hemma. daremot ar endel menniskor lite laskiga och jag som har langt blont har far inte den basta uppmerksamheten. men det ar smallar man far ta. nu ska vi nog ga runt och kolla lite men jag kanske kommer med ett till inlagg non dag om vi ar har igen. ha det supert och jag saknar er der hemma. xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. :) vad gör dudå?

2009-07-06 @ 14:07:21
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0