160309

i morse vaknade jag upp av underbar sol. inte. om de endå vore så häligt. det stog i tidningen i lördags att det skulle va sol idag men den solen kom tydligen en dag för tidigt. igår menar jag då. men en annan sak jag märkte när jag gick upp och kollade mej i spegeln va att jag hade lagt på mej några extra fräknad efter gårdagens sol. jag och mamma va ute och gick i solen ch sen stannade jag kvar på altanen en stund och solade och när jag kom in va jag lite röd om kinderna av solbränna, och fräknar. mkt mkt mysigt. första lilla solbrännan redan 15onde mars. inte helt dåligt ;)

när jag kom till skolan imorse möttes jag av massa sångfåglar som sjung på opra låten som van melodifestivalen i lördags. hade jag valt skulle jag häldre mötas av sång fåglar som sjung snällla snälla fint;) senare fick vi lära oss hjärt och lung räddning. lite små kul måste jag säga, alltid bra att kunna sånt. sen när vi slutat så åkte jag linn carro och amanda in till gymmet och tränade.

nu är jag hemma och har hunnit duschat och ätit och nu väntar bara, 90210, cityakuten, prodject runnway och till sist sängen. vi måste också hoppas på ett dunderfint väder imorgon så jag kan ha premiär med min älskade mc jeansjacka till skolan :) ha de bra, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0