Gymm och godie!

skrev nyss ett inlägg och så cp internet och jag orkar vekligen inte skriva samma sak igen men ska göra mitt bästa.

kollade för en stund sen på en skit bra film som heter bordertown. grymt bra verkligen. en verklighetsbaserad film om männ i mexico som typ lyrar med sej kvinnor evfter att dom arbetat och sen dödar och våltar dom kvinnorna. ni borde verkligen se den. J.Lo är huvudspelaren i filmen och alla hennes filmer är bra så;)

idag har iaf jag vart duktig tsm med amanda och linn. vi åkte in till stan efter skolan och gymmade så nu kommer jag ha GRYM träningsverk i ben och mage imorgn kan jag lova. men endå skönt. ska på friskis med dom på torsdag också:D nu ska jag gå och kolla city akuten och sen kollar jag kanske på prodjekt runway eftersom det är sesångsstart och jag älskar programet. fast troligt vis så spelar jag in det och kollar på det imorn isf eftersom jag är helt utmattad efterträningen ;)


fick reda på att jag hade MVG på svenska NP läsförstålese. kul kul. nu är det bara att se hur det går i uppsatsen ;) ciao.~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0