today is the friday day

Idag äre fredag och slutet på den jobbiga skolveckan som faktiskt vart skapligt bra för att vara en skolvecka. rolig idrott och vi har fått kollat på två filmer, en vetenskaps film och patrik 1,5 som vi kollade på igår. skit kul tyckte jag den va. vi fick sluta på stan så jag följde med tejorna in till stan för bion va på kopparlunden. sen träffade jag rebecca på stan och vi shoppade, pratade och fukade nyttig smotie. mkt mys

idag, fredag har vart en toppen dag till start. fick reda på att jag hade MVG på svenska uppsatsen och jag vart grymt glad. jag är inget "mvg-barn" så jag blir inte bara glad utan super glad. så nu har jag haft mvg på alla svenska NP och kommer förhoppningsvis få mvg i svenska. vi håller tummarna för de. sen vart den mindre bra senare, även om idrotten va jätte kul, men jag hade skit ont i magen och va jätte trött så de va lite små jobbigt. men jick hem och plocka iårdning på hela planvåningen, alltså inte i källeren förståss, iaf tills pappa kom hem. han har vart borsta i en vecka och 5 dagar så jag har sovit i hans säng hela denhär veckan. sen har jag lagat mat och bakat bröd med mamma. trevlig dag endå tycker jag. skönt också att de är prao nästa vecka och sen posklov. jippie!!! i relly need it.. ciao~



yesterday was a sunshine dag, mer om vad man kan säga om dagens väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0