STAR FROM STAR



dagen då, jag, syster och torbjörn (hennes "prins") åkte hem till mormor och vart där en ganska lång stund. fikade och pratade lite. sen åkte vi en snabbis in till stan för att växla pengar. och så kom jag på att jag glömmt min mobil hos mormor och då skulle vi vara tvugna att åka från stan till b-by och så skulle vi inte hinna hem innan matchen och sånt. medans jag och sis nästan börjar bråka om hur vi ska göra så känner jag i min byxfika att mobilen ligger där. lite smått irreterat skrattretandes gick vi tillbaks till bilen och åkte hem å käkade och böt om, sen åkte vi och hämta mommie och daddi på golfen och tillsist begav vi oss till sweedbank park. kollade på bk-30s dam juniorer som spelar i division 1 tror jag och dom spelade mot djurgården. alltså var viktoria svennson med. hon som spelar i landslaget som går som en man;) ni vet väll? hon var iaf där och jag tyckte det av lite smått coolt att få se henne live även om hon inte prasterade sitt bästa med tanke på att djurgården vann med 6-0 tror jag. inte så konstigt med tanke på hur duktiga dom faktiskt är. stockholms lag är alltid duktiga. sen åkte vi hem, har käkat nyss och nu ska jag sätta mej vid tv i min ensam het;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0