I KNOW WHAT'S HAPPENING BABY



Det är så hjärtekrossande att lovet är slut. Det är söndag kväll och imorgon sätter praktiken igång som vanligt förutom med tusen gånger härligare väder. Så ett pluss i kanten hittar jag trotts allt, om inte två eftersom sommar lovet snart är här ist. Dock får jag ångest av det också för det betyder att alla A kurser är slut och all arbeten som jag inte har gjort ska in. Jag kommer få sitta hemma efter skolan en hal månad för att bli klart med allt. Känns som jag har en susande geting som sitter i bakhuvudet och sicker mej på alla åtkommande ställen. Usch!

Tog sovmorgon idag och skippade gymmet klockan 12 och gick ist hägervalls rundan med moooootvind vid tre. Skönt vare! Sitter dock just nu och kollar på taking on the stage, (Typiskt lollo serie! ) och väntar på syster som snart kommer hem och gör fruktsallad, underbart! Mågot mer som var sjukt underbart idag var vädret! Stålande störtskön sol så har några extra fräknar! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0