MAC'EN

Sitter på praktiken i Stockholm just nu. Fick låna någon av Eric's 3 olika datorer som står på hans skrivbord. Jag valde Mac'en för att pröva på Photoshop cs5, och det varade i 2 minuter. Hahaha, det var ju ett stort skämt, fattade inte något verkligen. prövade lite för har kollat på när folk beskriver hur man ska göra och då såg det jätte jätt ut och jag trodde att jag skulle komma ihåg det och att det skulle vara jätte lätt, vilket det inte var, så skulle jag hitta på beskrivningarna igen och då hittade jag bara massa konstiga! Jag får ta med mig en bra bild någon gång och sitta och träna på saken. Nu ska jag ut på ärende i kyyyyyyyylan!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0