MORNING CHAI



Rebecca.


Dagen började kasst genom att mitt tåg var inställt och tåget som jag skulle ta efter var 40 minuter försenat. 1.5 timme skulle jag få vänta på nästa tåg. Ingenting var öppet och mamma skulle på möte så jag kunde inte vara med henne på jobbet. Som tur var kunde Rebeccan möta mig på stan en stund, så vi tog en morgon chai och pratade lite. Väldigt mysigt och ovanligt att fika på morgonen, för min del.

Resten av dagen har jag vart på praktiken. Jag kom dit i dyngsyra fötter för att skorna läckte... Under dagen har jag gått och lämnat tillbaka kläder och skor från plåtningen i helgen, vilket blev ett träningspass för sig att pulsa i slask snö med enorm träningsverk i vaderna och för mycket kläder. Även städningen vart ett träningspass för sig. Så nu kan jag ligga och slöa i sängen utan att behöva tänka på att jag inte rört mig något.

Nu ska jag kolla tv och slappa. Egentligen skulle jag behöva plugga matte men det funkar inte för min hjärna idag. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0