ÅÄÖ

Sitter just nu och äter nått asagott nyttigt skit, med masa energi osv.. Hallon, blåbär, kokosflingor, linfrön, solrosstjärnor, havregryn och bovete crunch. Asagott verkligen!

Jag har precis varit och tränat innebandy och införskaffat migsjälv några blåmärken på vaderna, sött. I skolan hade vi projektarbete och materialkunskap, och shit va det är mycket man inte vet, mycket som alla inte vet. Det finns en himmla massa baksidor på kosmetika världen som vi inte vet om, tro mig! Vad det gäller dethär området tror jag det vi inte vet lider vi inte av är något man bör föjla, för jag vet nu och jag lider som fasen...

Imorgon kör jag på att leda idrottslektion och naturkundskap så måste plugga, xoxo


Efter morgondagsens boxningspass ska jag vara dubbelt så starg än den där filmjölken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0