ONE DAY LEFT



Såhär såg det ut i min säng för bara några sekunder sen. Nu sitter jag i den och alla kläder ligger nerpackade i resväskan. Jag tycker det äntligen gick bra med packningen denhär gången men jag känner på mig att när mamma kommer hem så kommer hon ba men gud lousie så här mycket kläder kan du inte ta med dig..... Vikten på väskan kommer nog säga likadant..... is sucks.

Jag har inte hunnit med historan än, panik!!! Den ska/måste bli klar tills jag åker, altså en imorgon, en dag, massa inväcklade historiefrågaor, goddamn! Ska försöka hinn imorgon men det känns ju inte som att det kommer bli så lyckat och det är ju inte riktigt det man vill spendera sista dagen innan man åker med. Men men, ska göra så gott jag kan, så får vi se vad det blir av det:) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0