SMACK


1. Billiga Nisse, 49:-(haha) 2. Tati/ONLY, 49:-

Idag har jag syndat, men fyndat. Det var nämligen så att när jag med min mamma åkte in på Billiga Nisse för att köpa ljuslycktor och allt sånt smått så trippa vi förbi klädavdelningen på väg mot kassan. På en stång hängde polokoftan lite fult och jag tänkte, den skulle kunna vara väldigt mysig och snygg. Så jag prövaden och smack, där satt den, mysig och snygg. Storlek 54-56(viste inte ens att de storlekarna fanns). 49 kronor liksom, och billiga nisse liksom, men vem bryr sig. Det är för dem som inte brukar vara där en typ stor affär med ALLT, och ja, det är som det låter kan man säga, och verkligen inte det första stället man skulle leta kläder på, men hittar man så hittar man. Den ska med till Canarie Öarna månitro!

Den andra, vita shortan, hittade jag på rea på tati och tänke, när har man inte använding för en vit (mer figursydd än den jag haft sen tidigare) shorta? Extra skönt till vår och sommar. Så den honkar på på planet den med hade jag tänkt. Jag känner redan nu hur jag kommer ha tendensen till att packa med hela garderoben, för har ju liksom lyckats gjort det några många gånger, så nu ska jag tänka att jag bara ska ta med lite, inte för alla dagar, för jag kanske köper några konstiga kläder där som jag kan traska runt i istället och få med mig lite extra hem. Låter vettigt så jag kör på det! Nu är det bara fem dagar kvar sen ryker vi till sol och bad. Kickas gooooood!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0