dan före dopparedan.

Idag äre dan före doppare dan och inge snö hur sorgligt äre inte? :( det är bara typ att när man går och lägger sej sen vaknar  man och då äre ju afton och julskinka och paket som gäller;) snacka om att tiden verkligen har gått fårt. efter imorgon äre ett helt år kvar till nästa jul och set året kommer troligen gå ännu fortare. det är nästan lite läskigt för när man va mindre så jag årwn jätte sakta men nu bara springer dom iväg och man har knappt hunnit göra nånting. och om ett halv år typ så börjar jag gymnasiet:) hur härligt är inte det. aja över till julen. imorgon ska vi hem till mormor vid2 och hela familjen ska med pluss alexandra martins tjej vilket kommer bli väligt kul:) fast tråkigt nog så kommer inte morbror och hans familj och hund. men men eftersom jag fått min systemkamera så har jag typ bara 4 paket under granen från mamma och pappa och sen två från syskonen. men det gör inget;) fast det roliga är att dom jag fått från mama och pappa fet jag vad det är i, allihoppa. lite tråkigt men jag kommer få av mormor och syskonen också så jag har lite spänning i det hela:) och sen har vi ju kalle som gör hela julafton också;) nu blir det umgår med famljen och käka julskinga och gröt;) cioa~

föresten, nått roligt. jag hade rekord på beökarna today =D kul kul, hoppas ni gillar att läsa min blogg så kom gjärna igen ;)

        bilden längs ut är två disktrasor som syster gjort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0