Sjuk!

sitter här vi datan och är trött som ett svin och mår piss:( va har övat på medlyt hela dagen typ och de funkar. har jag otur så kan jag inte vara med imorn ojm jag mår sämmre för då är jag hemma från skolan och sen kanske stoppar i mej en alvedon går på själva julavslutningen på kvällen för jag vill ju se resultatet och såklart ha mina betyg som troligtvis inte kommer glädja mej så mkt.

eftersom vi slutade två idag så kom jag hem tidigt och han kolla på film innan gamla one three hill börja, så då vart det att kolla på crosrods för typ 25 gången om inte mer. jag ÄLSKAR verkligen den filmen, det är sån man kan kolla på tusentals gånger utan att tröttna. snacka om att den filmen har jätt mej mycket insperation till mina mål och drömmar i livet:) tuvär så somnade jag efter halva filmen eftersom jag var så trött och sliten men jag har sett den så många gånger förut så det gör mej inte så mkt.

nu ska jag käka sen ska jag gå och bädda ner mej i sängen och kolla på tv. [ det är nu man borde ha en laptop så amn kan sitta i sängen och hålla på med datorn ] aja ses tomorrow. ciao~

Bild från insperation för åttorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0