Fransar i topp!





jagvet, lila va inte så snygt men annars syntes inte texten ;)

fransar fransar fransar i stora lass(: jag gillar't verkligen.
Här har vi fransar i alla möjliga slag och till mkt bra priser.

stövlar känns inte så lockande just nu för jag hoppas bara på sommarn och då skippar jag vinter vår kläderna.
men den bruna västen högst upp är ur snygg. kud så lockande, jag VILL vekligen ha den och jag har letat efter en men de fans en savart på bikbok för 500 kr och kändes lite väl men tycker ändå ca 200 kr är jätte bra pris.
men eftersom det är utifrån så blir nog frakten ganska dyr. men jag får se hur jag gör(:

annars gillarja sandalerna. känns lite mer "nu" än gladiator, för de känns mer "då". haha.
även om jag tycker gladiator är skit snyggt och funderar på att köpa de så gillar jag franssandalerna.
kanske blir ett par sånna ist;) lite indian stuk sådär.

aja alla har ju olika smak men här va ett smak prov iaf (:
från halens.se, asos.com, forever21.com, gojane.com. godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0