Home sweet home.

Är hemma nu, eller har varit det för ett tag nu. jag orkar inte ladda upp bilderna och skriva om de nu för jag sitter och kollar på the city. men påminn mej att jag ska göra det för jag har massa söta bilder som ni troligen vill se:)

Mamma fyller år idag också, hon fick en ögonskugga från makeup store av mej. har käkat MASSOR med fika, jag fatta inte ens hur jag fick i mej allt och mår illa såfort jag tänker på det. typ spyfärdig oc jag fattar inte varför jag inte bara spyr upp allt och får ut de men jag vågar inte. sov lite sen efter allt fik också, skit skönt för är fundertrött. sen så missade jag one three hill och gossip girl men gossipgirl gå nog som repris imorn så ska spela in de. nu ska jag fortsätta kolla på 'the city. ha det bra, ciao~


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du fått tag på mössan? den är är jätte snygg (:

2009-02-16 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0