mot problemet att legging åker ner!



Jag har faktiskt ett jätte bra och smart tips som jag kom på igår när jag skulle till skolan. tyvär har jag ingen bild men det behövs inte för att förstå;)

Iaf, i dom flesta leggingsarna eller strumpbyxorna brukar resåren vara jätte dålig, och man bli tokig på att man hela tiden får gå och dra upp dom. och det problemet hade jag med minna jeansleggings från vero moda. och då gjorde jag såhär:

Dra upp dom så högt man vill ha dem i grenen och de, och strunta i hur högt dom sitter i midjan.
Ta sen ett sånhär litet smalt bälte och sätt över leggingsen, på höften där du brukar ha bälte.
sen viker du ner resår kanten över bältet så att det inte synd nått. det är inte ivägen och leggingsarna åker heller inte ner.
jätte smart tycker jag och funkade galant. eftersom man viker över kanten så kan inte leggingsarna åka ner. hoppas det funkar för er också;) caio~

Kommentarer
Postat av: S

Jag hitta den på shestore i stockholm :)

2009-02-12 @ 19:35:47
URL: http://alittelbitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0