Grå teen

fick en kommentar om den gråa teen jag hade idag. det är en helt vanlig tråkig grå tee från herr avdelningen på hm. typ en sån som man har när man tränar eller så ser den ut. den kostar 50 kr vilket var väldigt billigt och därför bestämde jag mej för att fixa till den lite snyggt, så den såg inte ut sådär när jag köpte den.

Jag har klipt bort mudden runt halsen först och gjort hålet så som jag själv ville ha de.
Sen drog jag lite i den för att man inte ksulle se själva klippningen.
Sen gjorde jag samma sak nertill och runt ärmarna.
Ner till klippte jag också två hål för att få den att se lite mer slitten och hängig ut,
vilket tyvär inte synter så jätte mkt eftersom tyger rullar upp sej.
Sen tog jag en nål och grå sytråd och typ fållade upp ärm kanterna.
jag sydde som fyra pungter på dom med samma mellanrum så det skulle bli snyggast
och resultatet vart sådär:) hoppas den som fråga förstod(: 
och jag har just nu inte nån bra bild på tröjjan på mej men det blir nog nån dag när jag andvänder den så håll utkik;)



Har precis kollat på top modell 11. de blir bara bättre och bättre med åren måste jag säga. mina favoriter är helt klart isis och sen hon som är elespisk. gud så snygga bilder de dom tar, aja nu ska jag kolla på house sen blire sova tidigt. ciao~

Kommentarer
Postat av: snygg:D

tack så mkt för att du la in bilden:)var de länge sen du köpte teen & tror du att den finns kvar?:)

2009-01-14 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0