super monKey

en tidig morrgon startade med en seg bussresa in till stan. planerna va att kolla på teater och så blev de ju. hela högstadiet hade åkt in och vi kollade på west side story. efter tre timmar teater och stela ben fick vi äntligen sluta. ina linna eve amanda och jag drog och kökade lite mumsig sallad tsm. sen följde jag med linn och hennes runda på stan för hon hade en hel del att handla och jag ingenting, så jag gick med och hjälpte henne och va som ett sällskap. lika mysigt as allways!

efter en stund shopping tog vi en paus och gick å satt oss och åt glass. kul glass, yummie! riktigt riktigt gott må jag säga. vi slutade rundan med att gå in på myrorna och kolla. och fast jag inte hade nå pengar så köpte jag en snygg beige kavajj för 60 kr. sånt tackar man ju inte nej till. vid halv fem åkte vi hem med linns pappa och sen när jag kom hem fick jag lov att hjälpa pappa med maten så nu njuter man av lite kung och ro(;

ikväll blir det att duscha och packa för imorn åker jag till oslo. är ledig sista lektionen för bussen går vid 3 och sen kommer jag hem på söndag. ska försöka låna emmas dator nåndag och kanske skcika iväg ett och annat inlägg:) vi hörs troligen imorgn. om inte så får ni ha en tjockt bra helg:) ciao~


Kommentarer
Postat av: rebeccav

ha kul och hälsa emma ifrån mig, baby!<33

2009-05-06 @ 19:24:41
URL: http://rebeccav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0