MAX DAY





1. Födelsedags barnet gjorde fjortispoas men linns sämt brillor när vi sjung för han, max alltså. 2. Linns och jag. 3. Linns. 4. Jag och Ninja.

Kvällen började med att jag och amanda träffades och köpa present till max. Det vart pepparkakor och en skvaller tidning. Sedan hem till max, då jag efter en halvtimme lämnade folket med max och erik för att åka och hämta bedde. På vägen hem fick jag den mäst skrattretande komentar på länge, när jag sjung så sa erik de låter ju bra. Jag tror han hade fått i sej lite förmycket öl. Sen iaf så tillbringades hela kvällen hos max med musik och kortspel. Jag och alex körde på en STOR chokladbollssmet. Häööde i som fan och det vart typ 3/4 delar av bunken. Så tog vi den och gömde oss och käkade själva så ingen annan skulle få. sen när jag gick därifrån så rullade jag typ fram för jag va så mätt och mådde illa resten av kvällen. Som tur var så hade max en extremt skön säng så låg där och pratade med tjejerna. Kul var kvällen vill jag lova! Föresten så lyckade jag tappa bort mitt hår smycke, och så gick jag runt och letade hela kvällen och sen när jag log på mej skorna för a´tt gå hem så hittade jag den under min sko. Lyckat! men jag fick tillbaks de iaf.

Imorse vaknade jag klockan två utav att telefonen ringde. Vill inte veta hur länge jag kunnat sova annars. Men jag sov så länge bara för att jag sov jätte lite i fredag och har vart utmattad hela veckan. Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten. xoxo♣


Kommentarer
Postat av: linn

tur att du hittade ditt kära smycke lois! och kul var det:D<3

2009-10-18 @ 20:00:23
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Jennsan

finfina bilder :)

2009-10-18 @ 20:39:24
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

vart köpte du ditt huvudsmycke ? :D

2009-10-20 @ 00:44:39
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0