GLIMM



Har inte så mycket att komma med denna dag för att det är lite sent att sita med bilder för jag ska snart slagga för jag är så trött. Ist visar jag bara nya kuvertväska  som jag köpte idag(detaljerna är mer silvrika och inte lika gul/bronsiga). Jag ville egentiligen inte ha någon med massa nitar och krimmskrams men tyget var så snyggt så det fick fungera ändå. Jag köpte även ett par svarta jeans på gina för 199 kronor, hoppar kvaliten håller!

Vi har hållt på att träna inför visningen idag, efter att först skissat upp våra makeuper och så fick vi idag pröva hur dem blev på. Vi fick även kladda lite för att se hur olika saker skulle funka olika bra så det var kul, att bara få kladda utan att någon dömmer en, det kan vara skönt ibland! Imorgon blire samma rulle igen med att träna inför visningen. Efter skolan drar jag dock till stockholm och hälsar på en salong/studio där jag kanske ska praktisera på onsdagar, ska bli spännande om jag får den! Nu ska jag skissa lite ideer och sen sova. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0