PRACTIC

Åh, nu är jag äntligen hemma i min mjukisdrass på sägen efter en väldigt lång med awesome dag! I skolan tränade vi inför visningen och det gick jätte bra, vart värdig med idén ganska helt och den vart bra, bara lite småfix och sen är den redy for stage! Efter skolan drog jag iväg till station och tog tåget till stockholm. Jag passade på att träffa de coola på norrlandsgatan (makeupstora), min gammla praktikplats. Jätte roligt att träffa dem! När jag väl satt på tunnelbanan mot den nya praktikplatsen råkade jag hoppa av vid fel station så fick hoppa på den igen och åka till den rätta station. Och när jag väl var där så virrade jag runt på östermalm/södermalm(kommer ej ihåg vilket det var! ) och letade efter själva salongen/studion. Jag hittade iaf dit tillslut efter att gått fram och tillbaka pån samma gata några gånger. Efter jag vart där i 2 timmar så gick jag därifrån med en spikad praktikplats och för att inte tala om hur bra det verkade. Personerna var super och hela idén och arbetsuppgifterna var lika s. Det kommer blir så himmla bra tror jag! Jag börjar dock inte för ens veckan efter veckan som kommer, men det gör ju inget. Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0