KICKASSS






Mina fina tjejor och jag :)

Nu är jag hemma efter en lång dag!
Åkte 07.20 hemmifrån kan jag ju bara säga. Fotograferingen gick "KICKAAS"! Mia gjorde make och hår awesome, kläder och sttling av vi i fyrlon blev awesome, och för att inte tala om att bilderna blev awsome. Alla gjorde sjukt bra jobb och modellen som fotades för första gången gjorde ett amasing jobb. Allt vart verkligen jätte bra och det var jätttte kul. Haha tills jag fick en ond följd av allt mitt popcorn ätande vilket var att jag fick sjukligt ont i magen. Jag får faktiskt skylla mig själv, men jag var ju hungrig...

När jag klockan 7 kom tillbaka till stan träffade jag Amanda och Ina (Evelina en liten stund:) och vi gick och fika och lite annat trevligt!

Nu är jag hemma för en gångs skull och kan vara uppe så länge jag vill utan att tänka på att jag ska upp imorgon, så nu ska jag kolla Oth och Vp D.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0