MUCHO BIEN

Fredag idag. Känns fantastiskt! Igår kom jag hem halv elva från praktiken. Jag tog alltså nio tåget från Stockholm, så jag var där i 11 timmar. Så bra tivs jag ska ni veta! Jag och Lellan sprang runt och letade kläder till en fotografering imorgon. Vi var på en super bra secondhand butik på Söder, med bara massa ordentligt snygga retro/gammel kläder liksom. Det var inge myrorna där även händer sunkkläder, utan det var bara fräsha snygga kläder. Vi hittade några klippor som vi lånade till plåtningen som kommer bli fantastiskt snygga. Ett av plaggen är mitt efter helgen, då jag kärade ner mig totalt i en byxdress som jag då ska köpa när den är använd. Efter kllädletandes gick vi efter skor på mysiga Drottninggatan en vinterkväll.

Roligt var det och dagen slutade med en "mannekäng " i salongen. Höhö. Det var en mucho bien dag och det kommer även idag vara! Ska iväg till Ina och ha klädbytardag med tjejorna mina!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0